Translate

söndag 12 augusti 2012

13/8 - barbie kläder

En ny vecka och arbetsveckan startar. Idag kommer eleverna och det är en hel vecka med introduktioner på lärplattformen "Edwise".
Jag får starta med att vara på jobbet tidigt så jag ser att morgonen förlöper på ett positivt sätt.
Alla ska få sina inlogningsuppgifter och datorerna måste fungera. En dag som måste fungera och löpa på ett positivt sätt. Det är många elever som ska använda lärplattformen...
Arbetsdagen blir lång eftersom jag måste lägga introduktion fram till klockan 18.00, så middagen blir förskjuten hemma.

För att koppla av sätter jag mig i soffan och slår på ett TV program som är lätt och ingen stor koncentration behövs . Stickningen kommer fram och några små dockkläder publiceras.

Det blir en stickad kjol, topp och klänning i blå/grön melerad färg.

Klänning 50:- (Skr)

Topp och kjol 50:- (Skr)
(foto av Ingmarie G R)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar